28 Aralık 2010 Salı

Başlangıç

Aslında geçen seneden beri hep niyetlendiğim ve aslında facebook notes üzerinden ve yine denk geldiğince facebook üzerinden paylaştığım yazıları, slide'ları ve düşünceleri(mi) artık buradan yayınlamak istiyorum. O yüzden öncelikle hoşgeldiniz! efendim...

İş mülakatlarında da fix sorulan  "sosyolojiyi bilinçli olarak mı tercih ettiniz?"e verdiğim cevap aslında bu blog sayfasının temelini oluşturacak. "Evet, insanları incelemeyi, hem toplu olarak hem de bireysel olarak nasıl hareket ettiklerini, neler yaptıklarını ve hatta neler hissettiklerini gözlemlemeyi seviyorum. Buna binaen de bu izlenimlerimden yorumlar çıkarıp onların ne kadar doğru olduğunu görünce mutlu oluyorum."

Tabii artık okuldan mezun olmuş, iş hayatına atılmış biri olarak da ben özellikle pazarlama, satış, iletişim ve kullanılabilirlik gibi alanlarda sosyal bilimler ile yapılacak gözlemlerin kurumsal firmalar için daha da yararlı olabileceğini düşünüyor, bu yönde de naçizane tespit ve gözlemlerimi tüm insanlık ile paylaşmak istiyorum.

Bu güne kadar çevremle paylaştığım tüm yazı, haber, sunum ve düşünceler internetin bir yerlerinde tarih oldu. Bulabildiklerimi buradan tekrar paylaşmayı düşünürken geçmişle vakit kaybetmekten vazgeçtiğimi de belirtmek isterim.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder